Bered en väg för...

Pratade om Kärlek idag.
Vi pratade om att man sällan är beredd på det.
Att man tror att det ska bli på ett speciellt sätt, men sen blir det nåt HELT annat.
Och trots att det blir helt olikt som man tänkt sig, så gillar man det.
Är lycklig.

 

Det var i Khao lak, mars 2004, som vi sågs senast!
Sjukt länge sedan.
Mike & jag.
Tänk vad mycket saker som hänt sen dess.
Massa intryck, uttryck och händelser som format oss sen den där videodagboken jag spelade in för UR!

 


Nu bor han här i Malmö med sin tjej sedan ett par år och är sådär lycklig.
Ja, han är så lycklig att han till och med ska springa marathon innan han fyller 30.
Tur att jag inte har såna planer...
För honom blev det inte alls Danmark, utan Sverige.

 

Vad väntar för mig?

 


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0