Kommissarie Späck!

Jag ska vara POLIS!!!
Fasen vad kul.
Det ringde en tjej som hetter Krysmynta till mig igår.
Först tänkte jag fråga henne om hon hade nån kompis som hette Pippi, men jag valde att hejda min frågvishet.
Iaf...
Hon satt och castade och frågade om jag ville vara polis i en återkommande statistroll.
Tyvärr asdåligt betalt, men det kan ju vara kul.
Ska nog gå upp på bio nästa år.
Bara att få leka polis är ju trevligt.
Kanske ska jag nämna för denna Krysmynta att jag faktistkt är vit löjtnant så jag får springa runt med AK:5,
ja, typ som dom gjorde idag på tv när de sände från värderånet i Västberga.
Äh. Så länge jag får åka polisbil och ha sån där chic mössa!

Ps. Undar om det är tillåtet att döpa sitt barn till Rullgardina med?! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0