GPS please!

Nu har jag fått schemat för jobbet i Skåne.
Jag säger bara; Herre Gud. GPS please!!
Har visserligen aldrig använt en sån, men efter att ha sett mina destinationer inser jag att min kunskap över var städerna ligger i Skåne är rätt begränsad, ha ha.

Kristiandstad, Broby, Helsingborg, Svalöv och Ängelholm är städerna eller samhällena jag besöker första veckan.
Ystad, Malmö & Arlöv äras mitt besök andra veckan.

Borde ju passa på att kolla in Emma och Alex i schlagershowen när jag ändå är i Helsingborg.
Ska kolla upp det.

Är lite pirrig över hur detta ska gå, men vad kan gå fel?
Visst jag kan köra fel.
Får verkligen hoppas att den där GPS'n funkar.

Fina Janne ska hämta bilen i Lund imorn.
Så himla snällt!
Sen ska vi försöka hitta till det där lagret där jag ska hämta datorn...

Vilka veckor jag har framför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0