Eat, Sleep & Work

Fuck vad jag sover lite!
Känner att det är snart dax att ta igen dessa timmar som jag gått miste om den senaste veckan, eller snarare veckorna.
Fullt upp har det varit.
Sen jag kom hem från Skåneland, har jag hunnit med

- Jobba på Ladies Night, Globen
- Kolla på Raw, Göta Lejon ( Tack Robban för biljetten! )
- Jobba med Aftonbladetevent
- Preppa för demo av Kalles Prickiga
- Ha minireunion av Musikalakdemien

Klara, Sandie, Karin, Anders & Jag träffades igår först för lunch på stan och sen mys hemma hos Klara i hennes nyköpta fina lägenhet!
Alla är sig lika, ja förutom att Sandie snart ska ha barn då, och har en mage som putar nåt så enormt.
Hon tror att det blir en kille, och ska man analysera detta mot reklamen som går att läsas både i tunnelbanan och dagens Metro så är det ju himla bra.
Ja, jag menar: Högre lön för samma gjorda arbete jämfört med om det blir en tjej, Mindre konkurrens i musikalvärden ( om han nu vill slå sig in på den banan ).
Ja väntar med spänning på vad det är som ploppar ut!

Vin, Öl, Cola, Baileys och en massa sköna asgarv tog jag bussen hem 6h senare!
Underbar kväll. Mysighetsfatorn var på topp.

Nu sitter jag o väntar på Emma & Fredrik som kommer upp från Helsingborg.
De ska sova här till på torsdag!

Ska försöka att inte bara äta, sova och jobba när de är här.
Kan dock bli svårt.

Kanske hinns det med nån drink på VL från deras galna Drinkbibel
För det är jag värd!

Kommentarer
Postat av: Svankskriket

Det är du VÄÄÄÄRD!



puss

2009-09-29 @ 11:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0