Ååååå vilken härlig dag! Na na na na...

Vilket väder. Vilket underbart väder!
Och vad gjorde jag?
Jo, stod i Frihamnen och Värtahamnen och delade ut kvällstidningen som startades av Lars Johan Hjerta!
Effektiv arbetstid... Tja.. Det blev nog 3h totalt av de där 10h jag var tvungen att vara där iaf.
Sjukt understimulerande uppgift.

Bättre blev det på kvällen när jag besökte Nöjespalatset Golden med mina kommande kollegor.
Stort leende hade jag typ hela tiden.
Vilket underbar energi ensemblen i år har.
Galet kul ser de ut att ha ibland.

Det är precis så jag vill ha det när jag är och kollar på nåt.
Bli bombaderad av talang & energi.
Fylld av glädje och kärlek.

Heaven, ja den heter väl så?
Iaf, en låt i deras discomedley är ju bara störtskön.
Jag gillar koreografin, de tidsenliga - men sjukt fulsnygga perukerna,
å såklart Erik, Daniel & Jonas!
(Gillar ju Anders med, men han fick inte vara med i Discomedleyt)

Tjejerna är bra dom med.
Alla har sin finess.
Jessie var igår ruskigt bra i Final Countdown, Marit bedårande i "Jag ska fånga en ängel",
Pernilla riktigt skoj i ABBA och fina Suvi klockren i punknumret.

Jag hade en riktigt bra kväll!

Idag blev en slappdag istället. Skönt det med.
Kollade på om det finns nån bra lokal att ha fest i.
Hittade några stycken, men funderar på att ha festen kanske nästa år istället.
Varför ha den nu när jag inte riktigt hinner planera, och folk som jag skulle vilja bjuda inte har tid?
Det är ju inte så himla viktigt att det blir just den 21/10, bara att det blir ett galet bra partaj!!

Sen ringde det en kille från inspelningen av långfilmen PUSS.
Jag fick ju en liten talroll i den förra året, men då ställdes allt in då regissören blivit sjuk.
Nu är det precis ett år sedare och de ska börja filma -
och ringde då och frågade om jag fortfarande ville va med?!!
Så imorn ska jag till produktionsbolaget och ta kort, och sedan är det inspelning 26 eller 27/10 antagligen.
Det kanske blir en tur på röda mattan trots allt.

Det blev ett långt inlägg det här...
Måste bättra mig och skriva mindre, men oftare.

Janne hämtar bilen i Lund.
Fan vad underbart det är med vänner!!!

Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0