Polis Polis potatisgris

Upp i ottan - igen.
Det här med 5h sömn har visat sig vara en hit för mig.
Just nu vet jag inte vad det är för överskottsenergi som jag lever på, men den är jäkligt välkommen.
Dagen i Sollentuna flöt på. Dock var det lite kallt, då högste hönset bestämde att jag skulle stå i charken...
+5g! Fy bövelen va det var KALLT!!!!
Sålde iaf som bara den, tydligen mer än vad de gjort tidigare ( klapp på axeln till mig ) så det var kul.

Anledningen till att jag var uppe så tidigt - jag skulle vara polis i en långfilm.
Tyvärr fick jag åka hem igen då de som fixat med kläderna tagit med sig fel storlek.
Tråkigt.
Skulle varit på skjutbanan hela dagen. Pistol.
Ja, ja.. Jag var iaf snygg i pikén!

Så nu sitter jag här vid frukosten, lite förmiddagstrött, och väntar på att klockan ska bli 12 då jag ska åka till ny inspelningsplats. Tackade ja till det, för det är ju kul att vara med, men då ska jag sitta i en bil o va blodig...
Why not?

Klart slut - Lingontjut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0