Myspys med fint folk!

Oj oj oj vad mycket folk som kom hem till mig, o sicket myspys det blev! Ett litet sms skickades iväg med inbjudan till kanelbullefest hemma hos mig, och vips så ringer det på dörren. Pling! in kommer mina roliga grannar (som tyvärr flyttade till Hornstull idag) Pling! Rickard Pling! Nisse & Dansken Pling! Hillevi Pling! Thomas Pling! Wille Pling! Emmy Å som vi åt kanelbullar sen. Rickard försökte skylla på Hillevi och la över bullpappret till henne! Ett bra försök iaf... Sen var det dax för sega gröna grodor. En hel lila påse från Systembolaget. Willes favorit. Fler spontanfester tack. Veckan började bra; 900kr i parkeringsböter!!!!!!! Vilket start. Sen blev det heldag på Café Fotäljen med lunch å fika. Micke, Stina & Rickard. Underbart! Cellofan Babe på Maxim var riktigt kul med. Robban hade några repliken med, så nu kan han även titulera sig skådespelare. En å annan drink hann vi med på Vampire Lounch med Kvällen tog till slut slut. Jag gick hem och ska nu sova. Myspys är himla trevligt. Mer sånt åt folket o mig tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0