Mentalsjukhus

... Ja iaf ett fd mentalsjukhus bodde jag på inatt här i Sundsvall.
Det var lite skumt att vara där måste ja säga.
Själva huset var inte så mycket omgjort sedan det bodde patienter där egentligen.
Rummen var väldigt små och spartanska.
En typisk sjukhuskorridor där det, självklart, doftade sådär typisk artificiell matkrydda som det gör på sjukhus!

Marie från musikklassen kom upp från Gävle. Otroligt kul när vänner tar sig tid att hälsa på en.
Fre-sön var hon här och gjorde staden osäker tillsammans med mig och mina kollegor.
Hittade ett ställe där vi, kors-i-taket, lyckades prata oss in gratis på. Jomantackar.
Där röjde vi järnet på dansgolv, men framförallt i karaokebaren!

Värden var lite halvt loj, lätt jobbat där för länge och tyckte att det var ett sådär jobb.
Han sjöng typ 5 öppningslåtar sedan var det min och Anders tur att riva av ( som det så käckt heter ) " Give me you love " som Fame kom 3a med i ESC.
Sen skrålade Cissi och Stina ikapp i discodängor.
Värden och de andra gästerna blev helt mållösa.
Efter att vi hade sjungit lite låtar rusade han fram till oss och frågade vart vi kom ifrån?!?!!
Så vi berättade glatt om showen vi ska ha på Södra Berget 27-28/11 & 18-19/12.

Efter en hel dags shopping i ett gigantiskt center är vi nu tillbaka på finhotellet Södra Berget och myser i våra rum.
Dax att repa lite texter och låtar, för imorn kommer Oskar för att repa stämmor med oss. Det blir kul!

Over and out for this week.
-  å tack för att Du läser min blogg! Det är väldigt kul när ja får kommentarer på inläggen!!
Mer sånt.

Kram
J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0