Livet som showartist...

...är just nu indelat i lika mycket glädje, frustration & stress!
Jag har till måndag på mig att ordna till det till 100% glädje.
Eller ja, 100% glädje är det ju hela tiden, för shit va kul det är, men samtidigt shit va mycket det är och herre gud vad lite tid det är kvar till premiär.

Vet att jag har sagt det förr: Med järnvilja och disciplin går allt!
Till detta bör det även serveras en näve glädje, å lite sömn.
Bra team. Bra lokal. Bra coacher.
Det här blir super.

Välkommen till Södra Berget i Sundsvall 28/11 på ShowCirkus!





Ps. Nu har Ukrainarna kommit. Man skulle kunna skriva: Ingen talar Engelska om det var en film... Ds.

Kommentarer
Postat av: Towa

nej vad kul, jag har samma datum till argentina =) vi ses på flygplatsen haha =) vad ska du klä ut dig till ?? =)

2009-11-23 @ 17:29:54
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0