Galej!

Hallej halloj
Vilket litet galej jag fick till.
Gästerna trivdes som fisken i vattnet och roade sig hemma hos mig i 9h.
Det är ju ett tecken på en trevlig fest om nåt!

Ja bjöd på tacos, "världens bästa kladdkaka" och så lite vickning.
Till detta en buffé av alkohol utav dess like...
Men då det var så mycket mat var det ingen som deckade, utan stämningen var på topp hela tiden.
Mycket trevligt!

Det var även lektajm.
Dobidoomomentet: Sjung en låt och gissa artisten, charader med talesätt och Med Andra Ord stod på listan.
Askul!

Maria, Hillevi, Nisse, Tezzla, Anna, Anders, Wille, Lisa, Caisa och Farbror Krister var gästerna på partajet.
Kvällens citat: Envar? Som en var eller? Ja fattar inte?
Tack för att ni förgyllde min kväll.

Kram och puss på er!


Att Anna kikade in i brevlådan och ropade: Hjälp! Finns det ingen som kan hjälpa mig? Var ju bara obetalbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0