A. F. F. L

Andas. Funderar. Fokuserar. Leverar.

Plåtningen blir imorn istället.
Upp för smink tidigt - igen.

Idag var det många gånger som min bägare höll på att rinna över.
Tur att jag är proffessionell.

Andas.
Fokusera.
Leverara.

Gör det om du kan.
Och det kan jag!

Fick förfrågan på clownjobb i Falun i helgen.
"Du bestämmer pris!"  stod det.
Skit att det är för långt dit.

Andas.
Fokusera.

Klapp på axeln.
Jag somnar med stämmor, steg, kostymer i huvudet,
och samlar energi till helgen.


Kommentarer
Postat av: dorion

Ja, nu vet du hur det är att jobba för Dröse Norberg Nöjen, vi kallar det ju inte cirkus för ingenting ^^ Haha...



Puss på dig iaf! :)

2009-12-13 @ 23:49:46
URL: http://www.daredesign.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0