Totally Insane!

Först High School Musical med mor, far & Andreas. Lika bra som förra gången!
Pappa satt och fnissade hela tiden, och tyckte till och med att jag såg honom torka en tår. Kanske blev han lite rörd.
Nina Norblad satt bredvid oss med sin fina mage. Barn nummer 2 kommer i augusti.

Träffade Kålle utanför Göta Lejon. Övertalade honom & Johnny, vilket inte var alltför svårt, att komma till Gröna Lund efter HSM och åka Insane med oss.
Sagt och gjort. Det blev åkband och årskort. Andreas och jag sprang runt som små barn där i parken. Vi hann med att åka 12 olika attraktioner, helt ok.
Jonas stod och sålde popcorn. Han hade en ytterst ful liten röd hetta på sig när han stod där i kiosken!
Insane då... Lång väntetid, alldeles för kort åktur, tur att jag åkte framlänges. Fan vad högt!!!
Det är verkligen GALET.
På förpremiärdagen hade den visst stannat och en tant hade svimmat...
Det är visst så att om du hänger upp och ner i 7 minuter svimmar du, efter 11 minuter dör du....

Jonas, Jenny, Jankert & Kajsa vad där med. De gick 5 kamp som Jonas vann.

Efter Grönan tog vi båten till Gamla Stan och gick till Vapiano. Trevligt ställe med MYCKET god mat!
Praktiskt med personligt kort som man får i entrén och sedan addar på vad man äter och dricker.
Aldrig mer splittade noter. Halleluja!  Det är verkligen nåt för Golden, och framför allt i Bistron.
Tappade man bort kortet fick man pröjsa 750kr!

Imorn kommer Matilda! Tjohoooo
08:30 ska jag vara på Danderyds Sjukhus och statera med Isabella Scorupco & Micke Nyqvist.
Bäst att jag får min skönhetssömn.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0