Musikaläventyr och galna inhopp!

Insåg att det var sjukt länge sedan jag skrev nåt här.
Hemmet ser ut som ett bomnedslag.... eller kanske inte riktgt.. men det syns att jag har haft mycket att göra.
Först var det Kultur i vården.
Skriver mer om det ikväll.

Sedan tappar Emma rösten och jag får hoppa in för henne både fredag och lördag.
Dessutom tappar Marit rösten.... så när jag ska ha en efterlängtad frukost med Malin byts lugnet ut till: I am the big noooiiise!
Den underbara buffén på 7 Knop slängde jag i mig samtidigt som jag repade text. Vilken tur att jag hade med mig manuset i väskan. Var det undermedvetet?!
In och repa.
Massa text. Shit.

Skriver mer om detta med ikväll.

Nu ska jag,mor & far på musikalkonsert på Musikhögskolan. Therese, min gamla klasskamrat från Wendelsberg har sin examenskonsert,
Sen blir det grillning och Patricia.

See you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0