Branschkväll

Fest fest fest!
I söndags var det dax för branschkväll. Hela eliten samlades för att njuta av show, mat och dryck.
En trevlig tillställning på Teatergatan.

Mycket folk att kindpussas med - min favoritsyssla...
Det bjöds först på vatten från en ny partner som skulle smaka bättre, sedan lite cider och slutligen skumpa. Nice.
Satt med Wille & Sara som precis kommit hem från Garbo's. Mycket angenämt.
Granberg ska sluta så han hade ju haft sin chans, men tydligen hade jobbet gått till en kille som gått klassen under honom på gymnasiet. Trist. Bara att leta vidare.

Showen var bra som vanligt. En del mycket snygga nummer och tolkningar av låtar.
Bland det roligaste är ju dock när Lill-Babs i ett filmat inslag säger: Härma aldrig, va era egna personligheter.annars kommer ni ingenstans! 
Känns kanske inte som att detta stämmer in just på Wallmans. Eller har jag fel?
På A svara jag B och på B svara jag Nja.

GG bad om ursäkt för att han wailat sönder min slutlåt på karaoken den där kvällen för kanske 2 månader sedan när an var lite väl runt under fötterna.
Jag förklarade för honom att det behövde han inte skämmas för. Jag har det så varje kväll på jobbet. Folk som promt ska sjunga stämmor, in i mitt öra, i vitt skilda tonarter... Det är ju bara charmigt.

Kommande chefen var inte där. Han satt väl hemma och kollade på sig själv på Kanal 5.
Ska kolla på nätet nu och se hur det gick för honom.

Nästa party är 31/5. Braschkväll i Köpenhamn, men även fest för avgående platschef. Jag ska ta den här i Stockholm, även om det skulle vara supert att dra ner till Danmark. Kanske nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0