Schlagermani

Nu är det verkligen Schlagermani på jobbet. Jippie!
Alla vill ju promota sig inför lördagens final - även de som åkt ut...
Alcazar var först ut, sedan EMD, idag Shirley Clamp och imorn Anna Sahlene & Maria Haukaas.
Det som är kul med är att "alla" är där. Framför allt igår när det var EMD's tur att entra scenen.
Många av dansarna från Let's Dance, Forne Schlagerkungen Andrés, 2 av medlemmarna i Excellence, A&R Jocke Åström,,,  Det roliga ligger inte i att de är där, utan att de försöker låtsas som att det bara är en tillfällighet att de var där just då.
- Men tja. Läget. Är du här: Fan va kul. Allt bra?

Klart att de ville spana in Snygg-Erik.
Det ville jag iaf, och OM jag gjorde det!
Ha ha.
Fin kille.
Kort, men väldigt fin.

Shirley var bar på mellansnacket idag. Klämkäckt, apdålig Böråsengelska, och så sjöng hon "Att älska dig" på Engelska för första gången. Lite halvdålig text tycker jag allt.

Dessutom under dess Schlagerdagar har jag fått deras signerade singlar!!!
Har några över, om det är någon som skulle vilja ha...

Snälla , snälla, snälla säga att Ugglas vinner på Lördag. Det vore ju så sjukt kul.
Please, please, please...
Por Favor, Por Favor, POR FAVOOOOOOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0