Gyllene skor...

Mycket har ju hänt i veckan. Det är äntligen offentligt att Richard Herrey tar över som ny platschef 1 Juni! Tror att det kommer bli super, även om han aldrig jobbat på en krog eller restaurang innan så har han ju jobbat som entrepenör & artist, och en hel del med event. Det gäller ju bara att vara driven och målmedveten, dessutom har han ju sökt jobbet själv.
Visst att det säkert var mer lockande som business att ta ett känt namn till posten, så att båda parter kan dra nytta, det är ju inget att sticka under stol med, men samtidigt måste det ju vara så att de som valde tyckte att han passade bäst till posten.

Har även jobbat över en hel massa... Som vanligt, och det utan rast.
Instängd i en bunker, utan dagsljus blir jag iaf lättare trött.

Jobbade med event två morgnar med. Har börjat lite för PS, ska även på ett möte med den som är huvudansvarig nästa vecka. Ringde upp och frågade om det gick att få till ett möte. Att jag inte bara ville vara ett namn i en databas, och det gick alldeles utmärkt.
Likaså va det med Eventpersonal, och BSP. Möte nästa vecka.
Det gäller och jobba på. Har ju bara fram till 13 juni på mig att få till nåt. Går inte att jag är arbetsfri.

Jakob Ribbing kom förbi jobbet igår med och frågade hur allt var.  Han tyckte att jag skulle maila mitt CV till honom, och visst det kan jag ju göra men det var ju mest städjobb han hade.... Kanske inte nåt för en glitter & glamourkvinna som mig?!

Imorn blir det Oslo. Ett skönt avbrott. Hälsa på Paola, träffa en massa annat folk som jobbar i koncernen, se show, shoppa lite, träffa Michaela, Katrine....  Helt enkelt en minisemester. Precis vad jag behöver.
Barcelona - Karlskrona - Sälen...? 
Får se vad det blir i påskhelgerna.

Nu ska jag ut och klacka om mina skor som jag ska ha imorn.



Kommentarer
Postat av: Anonym... en vän...

Du har alltid boende i Karlskrona, så välkommen hit!

2009-03-29 @ 14:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0