Varför säga nej när man kan säga JA!

Trodde att jag skulle få skjuts av Annsofie hem till Norrköping idag, men nej.
Trodde att jag skulle få träffa Annsofies norske pojkvän idag, men nej.
Stod där och väntade på bussen till Ikea när en kille ringer och frågar om jag har lust att komma på casting imorn för en reklam för ett pokerföretag.
Eh... Javisst!
Det går ju inte att säga nej till nåt sånt. Särskilt inte eftersom jag inte har sökt detta utan dom letat upp mig.

Så min dag såg ut såhär istället.

Åka till studion vid Odenplan och provsjunga för en reklamjingle.
Han Martin tyckte att jag lät som Monica Thörnell. Det är ju coolt.
- Fasen vilken cool röst du har. Personlig.
Det är många som sjunger bra, men inte många som har personliga röster.
Det här är verkligen bra
.

Kul att höra det från folk som arbetar med det dagligen.
Måste nog spela in nåt och skicka till dom där Baggarna.
Så att de får se hur bra jag är.

Sedan blev det shopping, shopping och ännu mera shopping.
... & så lite AF.

Hem och äta glass med chokladsås.
Härligt det är med semester.

Imorn blir det casting, sen ska jag åka till Norrköping.

Varför säga nej när man kan säga JA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0