Statist.se

Himla bra sida alltså.
Snart är jag på väg till en inspelning till. Denna gången en humorserie som ska utspela sig på ett varuhus.
Det har blivit en hel del stateringar under det här året i Stockholm. Stor skillnad från när jag bodde i Norrköping.
Men det är klart det är lättare att ta någon som bor i stan, annars lönar det sig inte för statisten, då reseersättning sällan utgår.

Nu senast var jag squaredancepublik till inspelningen av andra säsongen av Playa Del Sol.
Sjukt kul!



Jag kommer kanske även synas i "Änglavakt" till jul, men Iza Scorupco & Micke Nyqvist.
Eller i Finland i en reklamfilm för tidningen Ilta-Sanomat.

Det är billigt, och jag får många jobb.
Helt perfekt!

Det är även där som jag anmälde mig till att paddla till Sandhamn.,,,

www.statist.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0