You can't stop the beat!

Åhhhhh vad jag vill ha rollen!
Helt sjukt mycket.

" And if you try to hold me down,
I'm gonna spit in your eye and say,
that you can't stop the beat"

Det är bara det, OM de inte vill ha mig, vilket skulle kunna ske, vad gör jag då i Köln?
Jag har inte bokat än, och det börjar bli ont om biljetter.
Men jag vet ju inte hur länge jag kanske ska vara där.
Det är ju stor skillnad på biljetterna, och inte bara det.
Jag kommer ju åka själv ner dit. Skillnad på om jag kände nån, eller att jag ville se eller göra nåt speciellt.
Nu har jag ingen som ska följa med, inget jag vill se, eller planer....
 
Det kan ju bli dötrist, tråkigt. Eller alldeles, alldeles....

 - UNDERBART!


''
Foto: David James/ New Line Cinema

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller alla tummar jag kan för dig! Hoppas, hoppas, HOPPAS du får rollen. Kör järnet nu, inget att förlora! Visa dom dör tyskarna var skåpet ska stå:)



Ses vi på utbildningen i Skåne i augusti??



KRAM!

2009-07-17 @ 00:19:16
URL: http://www.mallanlarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0