Regnet det bara öser ner...

Jag har glömt sladden till kameran så några bilder från paddlingen får jag ju inte över överhuvudtaget, jag som laddade batteriet och allt.
Ja, ja....
Det kommer snart. Jag lovar.

Nu har jag jobbat min första riktiga dag på Kolmårdens Djurpark. Ösregn. Hela dagen. Blött som bara f-n. Kul?!
Nej. Kallt!
Folk var ändå tappra, uppskattar ändå att det var ca 3000pers i parken.
På mina raster hann jag se när de matade björnarna, hjälpte en bison som fastnad med sina horn i ett staket och lite andra trevliga djur.
Björnarna fick frallor och baguetter att äta :-)  Glufsade i sig det, särskilt hanen.
3 små björnbebisar skuttade runt och letade efter rester... Så himla söta.
"Mataren" sa att om någon skulle ramla ner till dom skulle denne bli dödad på en gång, detta eftersom de i fångenskap försvarar sina revir. I frihet skulle de springa undan. Peppar, peppar ta i trä har ingen ramlat ner än.

Skulle ha behövt gummistövlar. Attans att jag inte köpte dom där låga på ICA Maxi. Retrosnygga var som med.
De fanns inte kvar ändå i min storlek. Vi åkte dit idag och storhandlade.

Tror att jag ska vara ledig på fredag. Så Anna kan komma ner till mig. Tjo hooo.

Imorn ska det regna igen.
Funderar på att stå och sjunga "Regnet det bara öser ner...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0