Paddlingen i bilder!



                                                Dimo & Oskar
                   Fullt normalt att gå och handla med ett tv-team i hälarna



       Jag & Emmy å vår fina gula albatross vid Pampas Marina



                         Första natten sov vi på en tomt på Ingarö...




                 Anders, Kalle, Bobbo Krull & Mike.
                 Sicka grabbar. Vilket team.
                 Men några tjejskrik bjöd vi INTE på!



                           Såg ut som en mupp. Jag vet.
                          Varför flytvästen satt uppe i hakhöjd är för mig en gåta.
                        


            Emmy fixade laddning av mobilbatteri i Barnsvik.



                              Istället för att sova i tält hamnade vi på grillbuffé
                              jacuzzi, lingonbröd och en massa flaskor rötjut.



                          Sen var det bara att paddla vidare...



                               Vi tog rygg på Lisa-Marie & Ulrik till Långholmen!



  ... Men efter att vi hittat en massa skelettdelar valde vi att paddla vidare...



                                ...Klockan blev 23.30 när vi paddlade vidare
                                    för att hitta en sandstrand att tälta på...



                                 ...inte förrän vid 02.30 fick vi mat.
                                     & då åkte pannlampan fram



                                      Helt ok utsikt att somna till. Runmarö.



       Eftersom vi padllade så himla mycket på fredagen
       hade vi bara lite drygt en timma kvar till Sandhamn.
                                            Gött!



                      ... Men eftersom vi paddlade för fort för tvteamet fick
                        vi ta en paus och lufta fossingarna.



                                 Väl framme i Sandhamn såg vi att det hade gått
                            lika bra att åka tunnelbana. Frågan är bara vilken linje.



      Vi skulle ju promt tälta på Sandhamn, trots att det är emot reglerna
      men det går ju inte att klaga på utsikten i alla fall



                           När jag tog den här bilden ropade de på mig
                           att jag var tvungen att ta ner kameran....



                                Söte och harmoniske Kalle kallades även Mr Puff
                                ... ja eftersom han sydde sina egna puffskydd...



                                 Oh Yes! Sandhamn by night!



                                   Utsikt från tältet



                                  & så lite frukost på bageriet.



                            Sen var det dax för sammanfattning.,,



                     Jag & Emmy svarade vackert på frågorna.



                    När inspelningarna var klara och vi ÄNTLIGEN skulle få
                    lite mat, snubblar jag på bryggan och skalar av tårna.
                    Som tur var fanns det en tjej som pluggade till veterinär
                    på hotellet som plåstrade om mig.



                                   En välförtjänt drink!!



                     Å så var det Tack & Adjö Sandhamn för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0