... I love you!

Fatta!
Michael Jackson, kallad King av POP, kommer aldrig mera att skriva låtar, göra skumma uttalanden, eller försvara sig.
Talet från hans ena bror och sedan dottern Paris var ju bara helt tårdrypande.
Det är sällan jag sitter framför tv'n och lipar, men ikväll gick det inte att hejda.
Denna lilla tjej som varit bevakad hela sitt liv, behövt skyla sig med olika masker, och alltid fått höra hemska saker om sin pappa, står där framför kistan, hårtbevakad av en hel värld. Skälvandes säger hon det som så många aldrig får höra, andra missbrukar, orden som betyder mest av allt.

Jag älskar dig

Tre små ord som jag inte ska spara mer på till mina föräldrar, vänner och andra människor som betyder något för mig.

Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0