Hjärnsläpp

Fingrarna springer över tangentbordet, men vad jag egentligen ska skriva vet jag inte.
Jag vet att det var nåt som jag tänkte på under dagen, men nu när jag sitter här har jag helt plötsligt fått hjärnsläpp.
Skumt.
Jag vet att det var nåt speciellt. Tydligen inte. Det kommer nog.

Har haft besök här i Norrköping. Underbart.
Johan & Anna. Fantastiska människor. Vilken tur att Farbror K valde just oss till sina produktioner. Annars hade vi kanske aldrig träffats.
En sväng ut till golfarn hanns med också. Lite kakor och kaffe blandades med snack om de prostuerade på Gran Canaria och striptease i Stockholm.
Märkliga samtalsämnen.

Sen var det Munken in the Park, och Karaoke 2009.
Har ju fortfarande inte nån sladd till kameran, så bilder uteblir tills jag får tag på en. Tror jag har en extra hemma hos mamma & pappa.

3st stammisar från Golden hade åkt ner för att vara med på ZTV's uttagning till nån karaoketävling.
Ha!! Nu kom jag på det!!! Jag visste det.
Det ringde en kvinna idag från SVT och frågade om jag kunde vara med och spela Saxofon i Bolibompa!!!
Hur cool är inte det?!?! Det var till en musikvideo som skulle vara i ett program med Doreen Månsson som programledare. Problemet var bara att inspelning skulle vara imorgon, och jag är ju fast här i Kolmårdsskogarna, så tyävrr var jag tvungen att tacka nej. Fan. Fatta vad kul det hade varit, plus att jag kunde ha presenterat mig själv.
Jag har ju inte gjort så mycket för SVT än.
Men det kommer fler chanser.
Jag tackade för erbjudandet och sa att hon gärna fick höra av sig igen.

Hjärnsläppet försvann.
Vilken tur.
Tänk om jag aldrig skulle komma ihåg saker, skulle det vara ett tecken på altzheimers, utbrändhet eller bara allmän tankspriddhet?

Eh....... Vad var det nu jag tänkte på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0