Auktioner

Håller just nu på med olika auktioner på Tradera. Vad hände med biljetterna för 1kr?! Om jag har tur får jag en biljett för 100kr, och det är bra.
Det är typ sträckan Göteborg - Köpenhamn som man kan få för 3 spänn. Är det för att ingen vill åka till Danmark...?

Hur som helt så måste jag iaf hitta en biljett så jag kan åka hem i eftermiddag, för imorn är det grill hos Marie & Teresia som gäller. Tjohoo Hoppas på fint väder.

På måndag börjar Trygghansa jobbet, men redan på söndag eftermiddag ska vi får en privat visning av parken.
Mitt mission är att bli kompis med nån djurskötare så att jag får klappa vargar eller delfiner.
Borde inte vara mission impossible.

Sen kanske, förhoppningsvis, Anna & Johan hyr en bil och kommer ner till mig tors/fre!! vore skitkul.
Dra ut till golfarn och bara softa.
Sounds like a good plan.

Nu får jag inte glömma min externa hårddisk så att jag kan lägga upp bilder från paddlingen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0