Superhjälte Bar

Nu kan du gå in på www.havregryn.se och kolla in mitt recept jag har där på SuperhjälteBars. För att jag la in det fick jag en trisslott, som jag dessvärre inte vann ett jota på...

En dag kvar sedan är det party som gäller! Yes. Alltid trevligt. Sedan på måndag blir det vinprovning - igen - och efter det funderade jag & Jonas på att gå till Vickan. Dessutom har de deras underbara köttbullar för 79kr som hett erbjudande på just det -  måndag.
Får se vad det blir.

Mina små inneboende har två föreställningar idag & en imorn Tror de stannar till måndag då deras Premiärfest är imorn kväll.

Fick inbjudan till Hairsprayaudition. Däremot kan jag inte öppna kallelsen.... Men det är den 2 / 2 det vet jag,

Ikväll är det karaoke igen. In med öronpropparna och sätt på stomatolleendet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0