Akut luftrörskatarr...

Jag vet!!
Har inte bloggat på hur länge som helst, och det är en hel massa saker som har hänt.
Lovar att skriva mer imorn och lägga upp lite bilder för på Gran Canaria hände det grejer minsann.
Dennis - hur ska jag kunna hitta dig?
Vet ju bara ditt efternamn och att du var från Schweiz. Kanske är du mannen i mitt liv!
Just nu skyller jag på mitt minneskort. Bara 2 GB. Skit.

Sitter hemma när jag egentligen borde vara på jobbet. Var på Cityakuten idag och fick det konstaterat att jag har akut luftrörskatarr. Blev det värre skulle jag komma tillbaka. Hon trodde inte att det var lunginflammation. Trodde...
Lite feber fortfarande.
Det är dyrt att vara sjuk. 300kr för besöket, 150kr för antibiotika, 1500kr mindre lön...
Tur att det inte drabbar nån fattig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0