Pussy Cat

Så har jag varit på ytterligare en audition...
Den här gången med dansprov a la Pussy Cat Dolls! Precis min dansstil.
Eh... Fan vad jag är dålig på det alltså.
Jag är ju så extremt osexig men så ibland glimmrar det till och man får till kåtblicken och de rätta höftvicken. Då du - då är jag inte att leka med.
Det var kul dans, mycket slänga med håret och porra sig, smeka och beundra sig själv.
Smått komiskt för mig.
Men jag gick iaf vidare och fick sjunga I'm outta love.
Gick som en dans (!) Pia satt och log glatt hela tiden så man fick ju lite hopp, men det sket sig.
Inte gick jag vidare till callback inte.
Skit.
Nu är det bara Catsaudition kvar som jag har sedan är det... kört?!

De hade frågat Emmy vart hon helst ville jobba!
Jag visste det. Klart tjejen får jobb, och som tur är, det enda jobb hon söker.
Då kommer hon köpa sig en lya i stan.  Söder kanske?!
Tidelipom.

Träffade Kajsa, Jeanette, Anders B, Stoffe, Lisa & Anna N. Linda hade kräksjukan.
Trevligt med lite minisemester. Det behövs verkligen!

Ska nog söka till nästa omgång av Pussy Cat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0