I'm outta love!


Plankade på spårvagnen - hade ett kort i handen, men tänkte att nej, den här gången tänker jag åka gratis, och det gjorde jag! Måste tänja på gränserna, inse att det inte alltid är bäst att tala sanning. Att det är bättre med vita lögner. Hua.
Så länge ingen kommer till skada kan jag kanske göra det.

Nu har jag ju fått en ny tant som tar hand om mitt ärende på AF, och hon kollar upp allt. Inte bra.
Tänkte på det där med a-kassa med. 14 juni har jag ju inget jobb. Vad sjutton ska jag göra då?

I'm outta love, set me free, let me out this misery!

Får helt enkelt hitta ett stimulerande jobb, en ironisk man, köpa en trisslott & hoppas på tur.
Vann förresten 50kr idag på just triss.
Det kanske redan har vänt?!

Baby you gotta set me free....
I'm outta love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0