Home Sweet home

För att få känna av lite semesterkänsla räcker det med att åka hem till mor & far
och träffa lite kompisar och se andra platser.
Jag drog hem igår morse efter bra några timmars sömn.
Träffade fröken Stenbom för en runda på stan... alltid lika trevligt! Hon hade blonderat sig. Tanken var att det skulle bli rött, men hennes frisör påstod att hon skulle tröttna på det så snabbt. Så det blev blont istället.



När spårvagnen kom och hon skulle åka hem var det hennes älskare om körde! Tajming...



Måndag.. Dax och gå till AF. Men nehej då... jag hade ju glömt min plånbok i Stockholm, och i den är ju mitt körkort.
Man måste ju identifiera sig numera när man ska dit. Så det får bli på onsdag istället.

Jag och pappa var och kollade på kameror på MediaMarkt.
Det är verkligen mycket billigare att handla där än hos konkurrenterna, men de slår inte internetbaserade Katshing.



Väntar med spänning till onsdag för Linas skull.
Vi konstaterade snabbt att chokladbollarna är MYCKET godare på Skafferiet än på Fräcka Fröken!
Till skillnad från Latte House får man dock bara välja 6 st saker till sin blandsallad... Men det räckte.



Shit.
Bara 2 v kvar till Oskar kommer hem igen...
Det har gått snabbt. 8 Månader!
Vad har jag gjort under dessa 32 veckor?!

TIden går verkligen fort.
Det är 4 år sedan jag vann Indienresan. Nu har de slutat med dom resorna - såklart - så jag får välja nån annan resa istället. Kollade igenom deras utbud men det enda jag skulle slippa betala något alls för att åka med på var Stockholm - Istanbul eller Stockholm - Marocko... Och det vill jag inte åka på.
Om jag åker med på Zanibar, Safari, Rwanda & Uganda med bergsgorillorna i 5,5veckor skulle jag få betala ca 20.000kr istället för 53.000kr.  Det skulle ju vara en cool upplevelse utöver det vanliga.
Rätt så otippat OCH chans till att se THE BIG 5!
Får fundera på det. Skulle isf åka 10 juli - 17 augusti. I detta nu EXTREMT lockande!
Vad är det med mig och äventyr?
Måste hitta någon att dela det här med. Som också vågar ge sig iväg på utmaningar. Kanske är det på just en sån resa man träffar mannen med stort H.
10 juli - 17 augusti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0