Stulen kamera!

Är det inte ödets ironi?!
Skulle ju lägga upp en massa bilder från min tid i Sundsvall ikväll. Å vad händer?
Jo, jag tar en tur på stan, och när jag kommer hem så är inte min kamera i min ficka längre.
VA?!?!
Alla mina filmer och bilder jag tog sista kvällen. Massa fina och sjukt roliga som jag aldrig mer får se.
Köpa ny kamera kan jag alltid göra, men bilderna och filmerna är för evigt borta.
Precis samma känsla hade jag när jag hade inbrott på Cypern och typ allt blev stulet.
Fy vad det är trist!!!

Här kommer en liten sammafattning iaf...

Här är mina fina kollegor Cecilia, Stina & Anders

Freulein J

Photosession

Kinesen som kom upp ibland...

 

Sen har jag en lite filmer kvar som jag hann lägga över innan stölden.
Men dom behåller jag för mig själv.
Frågar du snällt kanske du får se dom...!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0