Ny kamera!

Idag köpte jag en ny kamera ( då min andra blev stulen 23dec.... GOD JUL! ), det blev en Exifilm - ett för mig helt okänt märke.
Det kan ju spela sådär roll, huvudsaken är att det blir bra bilder.
Tycker iaf det var bra att den filmar i HD!
Med på köpet fick jag dessutom ett minneskort plus välja mellan två asfula kamerafodral...

1) Ljusblått 2) Svart, typiskt tysk turisthölje, med massa lustiga extrafickor.

Gissa vilken jag valde!?!

Batteriet håller på och laddar nu så imorn kommer det bilder, bland annat ska jag iväg och se IDOL 1:an & 2:an som uppträder här imorn. Ska bli kul att se dom live! Jag å alla fjortisar...

Inte många dagar kvar nu... Lördagen närmar sig med stormsteg.
Tjohoo!





(Just nu är det +30 i Buenos Aires....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0