Dopparedan!

God Jul på er alla!

Äntligen är det julafton, å som jag har väntat.
För en som bara älskar att fylla år är ju julafton nummer två över dagar som är lite, lite bättre än de andra.
Tro inte det är så bara för att jag får presenter. Nej, nej, nej!
Det är sån mysig stämning hela tiden.

Musik, mys, pyntning, en massa god mat, dryck, underbara efterrätter, lite vila, kanske skumpa....

I år har det ju uppkommit ett litet dilemma dock:
Vad ska man titta på kl 15?!

1) Traditionell och titta på Kalle Ankas jul?    2) Titta på Anna Ankas jul?

Båda alternativen är ju helt ok.
Eller så väntar man till Karl Bertil Jonssons jul som faktiskt har ett budskap!
Det tänker jag göra.

Hoppas Du har varit lika snäll som jag i år så att vi båda får besök av tomten!


(foto: Thomas Engström)

Kommentarer
Postat av: Linda

God Jul önskar Linda

2009-12-24 @ 13:11:52
URL: http://loppanlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0