Skit skit skit!

Det blev inget Köln för mig. Jävla skit.
Att de till slut valde nån annan tjej är ju såååå himla trist.
Förstå vad mitt liv hade varit annorlunda om de hade valt mig.
En helt ny värld, (för att citera Alladin...) hade det varit.
Men nej.
Det är bara att ta nya tag.
Gå på ännu fler auditions och visa upp hur jäkla bra jag är,
så kanske nån någongång fattar det och tar mig med.
Ska ta och ringa dom om ett halvår igen, bara för att påminna
om att jag finns. Det kan ju alltid vara så att hon blir sjuk,
eller några andra problem, för jag tror ju att den kommer att
gå länge därnere, och säkert på turné.
Skit skit skit i alla fall.

Igår var jag på audition för Dröse & Norberg, produktionsbolaget med säte i Sundsvall.
Det var dans och sångprov som båda gick bra.
Sjöng River Deep, dock utan mic för den funkade visst inte...
Fasen vad jag skrålade.
Det var nog bra att jag gick på den audition strax efter att jag fått reda på beskes ang. Hairspray.
De verkade gilla mig, men vem skulle inte göra det?
En tjej med fötterna på jorden och huvudet på skaft. Som dessutom är humoristisk, musikalist, social,
kreativ och skärpt.
Jag skulle digga mig om jag träffade mig själv!

Boostning av själen är bra.
Skit skit skit blir Bra bra bra!

Imorn ska jag, Malin, Malin och Johan gå o kolla på nya showen på Golden.
Titta på Suvi och Anders. Tjohoo vad kul det ska bli.

O lite brunch med Emmy och hennes mamma.

Lite shopping med Johan kanske...

Och inte glömma ringa alla dom där eventbolagen.
Det tar tid, energi och kostar att vara arbetslös... eller arbetsfri.

Fasen vad bra jag är!

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0