Gynning o jag

Vilken tur att jag inte har astma, då har jag aldrig kunnat jobba med det jag gjorde idag.

I fyra dagar står jag nämligen på Åhléns City och demar Carolina Gynnings nya doft - Go girl!
En fräsch doft, och det här får jag inte betalt för att säga... Men den är faktiskt det.
Jag fick en 30ml flaska i gåva dessutom för att jag skulle dofta in mig på den innan jobbet.
Tack för det!
Jag gillar goodies. Mer gratis till folket.
För gratis har ALLTID varit gott. Eller?
Nja, inte alltid, kan smaka riktigt illa ibland på matprovningar i butiker.
Men det är ju ytterst sällan.

Fick även frågan av en kvinna om hon kunde hitta en deodorant från Barnängen där jag stod...
Eh.... vänta... Parfymavdelningen på Åhléns säljer väl inte produkter från Barnängen?!
Förvirrad medelålders kvinna på jakt efter lågpris. Suck.

Att stå och spruta parfym i 7h tär på en. Funderar på att ta med egna kaffebönor imorn då jag inte hittade en enda på hela avdelningen. För den som inte vet så neutraliserar det ens doftsinne vilket kan vara bra på en avdelning med ca 300 olika dofter som typ varenda jäkel måste prova, och det konstant.
Ett tag var jag lite groggy, och det hjälpte ju inte att jag hade tagit på mig finpjucksen i lack heller med hög klack... Men ska man - dvs jag - vara fin, får man - dvs jag - lida pin.

Vad ordet pin egentligen betyder måste jag nog be om att få kolla upp. Vänta ett slag.
Nej, det enda som kommer upp är ordet pin, som i pin-kod.
Ja, ja.

Kanske kan jag fråga den medelålders-damen-med-barnängendeodoranten det, såvida hon har en ny fråga att ställa där jag står och sprutar Gynning.
Imorn får jag veta.
Bäst att gå och lägga sig, eller mig, så att det fortare blir morgon!

Kram & God Natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0