Allt löser sig!

Tjohoooo!
Tänk vad mycket som har hänt under dessa 4 (!) dagar som gått sedan sist jag skrev här.

Besök hos naprapaten = skönt och ont som F-N. Sjuk smärta, men välbehövligt
Besök av Johan = trevligt
Besök på Golden Goes '70 = mycket bra showare, röjigt och energiskt
Besök på Wallmans = helt ok. Kändes dock som att det saknades något. 3st mindre på scen märks
Besök på UMG = jobb som värdinna väntar
Besök på Ericson Globe = jobbintervju som gick skitbra. Eatertainment
Besök i Åkersberga = lyckat möte med förhoppningsvis många jobb framöver
Besök i Enskede = inspelning av vinjett för SVT

Mycket besök blev det.
Sen fick jag ju ett mycket trevligt telefonsamtal i fredags med.
Jag blev erbjuden jobb för Dröse & Norberg!!
Först "Showcirkus" sedan show på Pite Havsbad.
Kontrakt nov/dec & jan/juni, helt galet men samtidigt jätteskönt att veta att jag har jobb så länge.
Ett showjobb!
Får se vad jag gör med min fina lya. Kanske faktiskt är lika bra att hyra ut den. Det blir ju en hel del månader annars som jag bara ska betala en massa pengar.
Fasen va kul med jobb.
Det lönar sig att ligga i, sitta framför datorn och maila alla möjliga.
Skriva perfekta presentationsbrev. Säljande som bara den.
Det är ju lite trist dock att åka från Stockholm när det äntligen börjar röra på sig.
Inte bra att vara borta så länge. Då får jag börja bygga relationer på nytt när jag kommer tillbaka.
Men jag måste försöka med detta.
Dröse & Norberg gör ju inte bara show, utan även musikaler och farser.
Kanske är detta ett bra karriärskliv.
Jag hoppas det!

... hoppas jag.





Kommentarer
Postat av: Stina :)

Välkommen i gänget.. ska bli såå himla kul att jobba med dig!! Ser verkligen fram emot det.. stor kraaaam

2009-09-01 @ 02:00:37
URL: http://www.storm-stina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0