Vickan. The place where Christer Björkmans partner jobbar.

Jaha.
Igår var det dax igen för lite schlagerfeber. Som vanligt på Vickan. Stället i Kungsan som förvandlar små pojkar till män. Eller hur var det nu. NEj nej nej nej. Boyz will be boyz.

Tur att jag inte tog på mig mig rosa paljettop från Gina. Den hade ju tjejerna på sig i sitt första medley. Hade blivit LITEför mycket wannabee-christer Björkmans-partners-jobbarkompis över mig då. Attans. Eller phua.

ALLA var där. Var var du?
Fröken Finer, Rosenfeldt, Mia Löfgren,Hela Alcazar. Inte Anna Book. Konstigt. Hon kanske var kvar i Japan. Kicken och Carola syntes inte till heller. Märkligt. Suspekt.

Stina med lillasyter, Anders, Lisa, Jonas, Jag, Halva Golden inkl. C-Tom, Harry, Johannes, Partners till alla. Utom mig. Och Anders. Och Lisa. Och Jonas. Eller han kanske hittade nån sen på slutet. Vi åkte hem. Missade bussen. McDonalds var stängt, så även Max. Misär. Hunger. Svält. Gråt. Fylla.
En helt vanlig måndag med andra ord.
Skönt att allt var som det skulle.

Kul var det.
Dock inte när jag blev förföljd och trackasserad av en ung flata med inbakad fläta och mysbyxor. Hua. Bara där måste hon ju förstå att det var kört. Jag gillar inte inbakat.

Alex Falk var på storbild på Tina Turner konserten. Såklart.
Han, Anders, Lisa och Emma var i extas när de kom till Vickan. Euforiska. Som jag var i söndags.

Mer om Tina imorgon.

Här kommer lite bilder.




Kommentarer
Postat av: Jonas

Men jenny då! sånna bilder kan du ju inte lägga upp! hahaha



dessutom är de tur att du inte skriver mitt namn varje gång jag skulle råka åka hem me någon:d hahah

2009-05-17 @ 02:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0