Vårvindar friska, leka & viska

Äntligen är det vår!
Tjohoo.
Har varit på Halvars och köpt glass med Lina, årets första,
Det är ju visserligen vanlig SIA-glass numera, innan gjordes den på plats, men det får funka.
Däremot har det blivit rätt så dyrt.  Tacka vet jag Glaciären. Där kan man snacka om att få glass för pengarna!

Lina är stor som bara den. Det är ju halva tiden kvar ungefär så nu i sommar kommer hon strutta runt med magen i vädret. Hon sa en rolig sak: Vi som är gravida tycker ju att vi är mycket speciella, och lite viktiga.
Är det så?!
Kanske.
Ellen ska ju pluppa ut sin Tage snart. Annelie sin Ettan... Dom är ju rätt så speciella!

Söker jobb som bara den. Fick en massa tips av Marie på sidor där jag ska lägga in mitt CV. Herregud vad många sidor det finns. Det gäller ju verkligen att man inte är stressad utan har tid att fylla i alla kollumner. Galet.

Erik har friat till Teresia i Rom!
Hur romantiskt är inte det?!?!
De ska välja ringar ihop nu när de kommer hem till Göteborg. Släktingarna vet inget än.
Bröllop blir det nästa år. Teresia går omkring med ett leende på läpparna hela tiden. De är så himla kära.

Får se när fröken som ska flytta till Bergen gifter sig då...
Kanske nästa år med!
Why not?
Jag vill gå på bröllop!

Gifta mig då. Tja. Om några år. 5 kanske. Då är jag nästa 35.
Gäller att börja leta efter lämplig friare.

" Det är våren, ja det är våren, som har kommit igen, och med den kärleken! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0