Påsklov - IGEN!

Phua.. Det var mig en lång arbetsvecka... Hela tre dagar!
Inte var det mycket folk heller. Jo, och festade det var det en hel del, för vad som än sägs om långkonjukturer så märks den ju inte av på Golden Hits iaf. Men det är väl så det är. I bistra tider vill folk iaf roa sig, så sprit finns det alltid pengar till.
 Å andra sidan när det gäller lågkonjuktur så är det ju ingenting som rör den delen av befolkningen som faktiskt har jobb. Nej, dom får bara mer pengar. Jag är glad att jag, för en gångs skull, tillhör den lilla skaran!

Lite folk som jag kände har varit på besök de här dagarna, Henrik - från Optiker Persson, och idag kom Emelie Dybeck med sin Andreas och en massa tjejer från hennes BAklass. Ingen av dom ville sjunga karaoke.
Det gjorde däremot Tom Vallrud. TVÅ låtar!!!! Självklart Shirley Clamp låtar, både Min kärlek & Att älska dig.
Han sjuger såååå fruktansvärt dåligt, och det värsta av allt är att han tror att han är rätt så duktig.
Jag vet att flera filmade och lovade att lägga ut det på youtube....

Påsklov, igen, till på torsdag! Tjohooo
Då, när jag kliver på, kommer det sitta en speciell person och vänta i nån kupé!

Om man skulle gå på en högmässa om året skulle det bli idag söndag.
Då är det " Gå Sion din konung att möta Jerusalem gläds åt din Gud. Var Glaaaad Var Glaaad"

Gud så skönt att det äntligen är vår!

26 April ska jag på Gröna Lund. Nån som ska med?!

Kommentarer
Postat av: Catheriine

Absolut jag ska med till GRÔNA LUND, när jag fick dig att ombeetämma dig. så mig kommer du inte undan.



Kram

2009-04-12 @ 08:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0