Drinkproffs med dataproblem...

Vilket ös jag hade i baren ikväll!
Till och med BartenderThomas kom förbi och kollade till eftersom han och Linda inte hade en enda gäst, medan jag hade värsta barhänget. Jag blandade febrilt sura eller sliskiga drinkar, hällde upp järn och serverade öl i mängder.
En äkta Tom Cruise in the bar!

Karaoken var livad värre. Hela Coop var där och sjöng.
Självklart hakade datorn upp sig -IGEN - så det var bara att stå o ordbajsa .. Jag blir sååå trött på det!
Tur att det var ungdomar som hade överseende och försökte hjälpa mig fixa datorn som stod för falsksången
denna gång.

Jonas älskade mina Margaritas och Piña Colada!

Funderade idag på andra estetyrken jag skulle kunna utbilda mig till: Bartender och Make Up Artist.
Med världen som palett.


Idag Onsdag ska jag till Naprapaten igen, och sen ska Rickard Herrey presentera sig på jobbet. Jippie.

Dax att leta fram guldskorna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0