Inflyttningsfest?

Så, nu ÄNTLIGEN har jag fått i ordning allt i lägenheten. Ok, jag har några minuter kvar att sätta ihop datorn med, men sen så!
Ahhhh, vad skönt det är.
Måste bara komma på när jag ska ha min inflyttningsfest. Kanske nu på söndag? Då är ju folk lediga. Och så är jag ledig på måndag med. Så ja kan städa....

Andreas bor här i en månad. Eller - tills han med har köpt sig en bostad. Tror det är det bästa. Han var och kollade på en vindsvåning i huset bredvid igår men det var för dyr. Han får ju bara låna 1.5 miljon - observera "bara". Helt sjukt.

Södermalm då. Trevligt område. Var ute söndagskväll och åt på en jättemysig Indisk restaurang typ 5 minuter från mig. Sedan gick vi runt och smälte maten och spanade in mina nya kvarter. Det finns så himla mycket att upptäcka!
Fick tips av en kompis att gå och äta söndagsbrunch på Mosebacke. Livejazz! Kan det bli bättre?!
Fåfängan ska med vara ett sånt där smultronställe.

Det där med fest får jag nog börja tänka på, och fixa till rätt snart... hm... Attans, sjunga på begravning på måndag i Norrköping. Ok. Då kanske det blir nästa vecka då. Vi får se. 

Du är inte bjuden  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0