Påtår?

Idag rinde de från St Paul Production - bolaget som ska göra filmen Puss. De skickade över manus till de scener som jag ska vara med i, och till min förvåning verkar det som om jag inte ens kommer att säga "Det e cheesecake" utan bara "påtår"... Trist. Jag som har övat så!
I vilket fall som helst blir det min filmdebut och det efter bara 1 månad i Stockholm på heltid!
Inte illa pinkat av en fräknig östgöte.
Inspelningen ska vara 20 Okt på café Valand på Kungsgatan, och jag får 700kr för besväret.
Inga miljobelopp, men dock mitt namn i eftertexten!

Tjohoo!
Det här ska bli kul.

Imor'n är det dax för Globen och "Million Dollar Bus" - ytterligare utmaningar och lite extra kosing till skattkistan!

- Påtår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0