Lösgodis 800kr/hg!



Personalmat?!

Så var det dax att gå till jobbet igen då. Ikväll är det jag som har hand om karaoken och det lär väl bli helt knökat med tanke på att det var lönedax igår...
Herre Jösses!
Då gäller det verkligen att ladda upp med en massa mat så att man orkar jobba.

Skulle festa till det lite med att äta en godisbit - det är ju ändå lördag - men vad händer?
Självklart biter jag sönder halva tanden som jag retligt får i min hand när jag spottar ut resterna.
Det blir dyrt lösgodis det.  Får ringa till tandläkaren på måndag efter att jag varit och provfilmat för reklamfilmen.

Skepp o'hoj!

( Jag bokade en resa till Tallin med två hotellnätter på ett SPA-hotell till mig, mamma & pappa idag! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0