7 flaskor skumpa!




Vilken härlig dag och natt det blev. Shopping och mat först med mamma, pappa och Andreas.
Jonas - den underbara - kom vid 18 och vi fortsatte nästan direkt iväg för 3 rätters och en himla massa champagne på Victoria vid Kungsträdgården. Schlagerfeber underhöll med alltid lika bra show.
Jag blev firad där av dom med vacker skönsång. Fick en megastor drink, som var riktigt god!
Sedan sjöng Linda Bengtzing " Jag ljuger så bra", Rednex var där och Tony Irving svingade sina lurviga.

Plötsligt i vimlet ser jag två bekanta ansikten: Ola Brising och Jesper Lögdahl!
 Grabbarna som valde ut mig till att vinna tävlingen i Se & Hör, Rix FM finalen 2005.
Stegar fram till dom och säger " Hej! Ni kanske inte känner igen mig..."
- Men hej! Hur skulle jag ( Ola ) någonsin kunna glömma dig?!
- Tja! Det var ju du som drack 7 flaskor skumpa på Berns ( Jesper ).
När redaktionen skulle betala skyllde vi på dig.

Jaha! Man tackar.
Vi pratade lite sen om vad jag gjorde nu,
och att de kanske skulle komma till Golden och höra mig sjunga.
Jesper tyckte att det var skitkul att jag jobbade där nu,
ja att de hade trott att jag bara var ytterligare ett hopplöst Idolfall som ville bli artist.
Jag ska banne mig skicka ett inbjudningskort till Se & Hör och bjuda in dom båda till Karaokekväll!

3 år sedan, och vi pratade ju inte så himla mycket. Lite grann bara. Men de kom ihåg mig!

Min vän Richard gratulerade mig på FB!
Och 50st andra.... Tack ska ni ha alla älskade vänner!!!!

Nu ska jag iväg och jobba.
 Jippe.  Vilken födelsedag 16-00 blir det...
Men mamma och pappa kommer upp igen till mig, de ska sitta på Golden hela kvällen.
Ska nog bjuda dom på allt. Herre gud, ja med tanke på hr mycket dom har gjort för mig alla år.

7 flaskor skumpa var det ja. Undrar om jag kan slå det ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0