SPA hela helgen



Herre Jösses vad skönt det är att vara på SPA!
Det är verkligen något alla borde lägga sina pengar på iaf någon gång i livet.
Förra helgen var ju jag, mamma och pappa i Tallin på Pirita Top Spa - ett trevligt SPA hotell 5km utanför centrum.
Vi tog 15 olika behandligar under de 3 dagar vi var där - flera hade lätt gått att trycka in i schemat.

Jag tog parafinbehandling för ansiktet (bilden), klassisk massage, infraröd bastu, lerinpackning, shiatsu massage, vård för trötta fötter och så passade jag på att färga och forma mina ögonbryn & fransar.
Mamma och pappa fick i stort sett samma behandlingarna som jag, och de var vrålnöjda när vi åkte hem, så nöjda att de redan planerar att åka tillbaka, kanske redan till våren!

Det är ju dessutom mycket billigare än i Sverige, så att lyxa till det med ett flertal behandligar gör inga större hål i plånboken.
Nu låter jag som en reporter från När & Fjärran eller nåt annat klämkäckt reseprogram....

Fortsättning följer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0