Lite snöbollskrig kanske?!

En till dag när jag bara går omkring och slöar.
Skulle ju kunna göra massor, men vad händer?! Slappar, softar, chillar... njuter av livet!
Men det är klart att jag har varit rätt så duktig ändå. Tvättat en massa, städat, lyssnat på opera, ringt telefonsamtal angående jobb nästa år ( båtjobb vore nice ) pantat burkar... Det är ju rätt så mycket ändå. Måste ju orkarjobba med.
20-01.30 men det blir nog inte så sent ikväll heller. Även om det är så att folket är i Bistron o inte på dansgolven så brukar vi stänga tidigare.
 


              Lite energi är vad jag behöver.
              Tror jag ska gå ut och ha snöbollskrig - med vem? 
              Äh, jag kan säkert mula nån gammal
              pensionär som är ute med rullatorn!

                       

             PS. Pratade med grannen Marie idag, och det
                    visade sig att hon är sömmerska och har
                    sytt kläder till Golden, Vasateatern o Bounce m.m
                    "kom upp om du vill ha hjälp" sa hon. Coolt  DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0