Stockholm i mitt hjärta?!

Så var man hemma igen då. Bara några dagar tills jag åker tillbaka till Karaokeland.
Hela dagen har jag varit otroligt trött, inte så konstigt med tanke på att jag bara hann sova ungefär 1h imorse innan det var dags att bege sig till centralen för hemfärd.
Spöregn i Norrköping... Jippie!
Vad hände egentligen med medelhavsvärmen som var lovad?
Gjorde lite negerbollar  och pratade med mamma & pappa om lägenheten på Högalidsgatan 25.
Är det kanske för mycket att betala 1790000kr för 29km2?
Det var ju en himla fin utsikt och balkong - men bara 1 futtig garderob... Hur ska det gå med alla mina prylar?
Imorn måste jag iaf bestämma mig. Hyra lägenheten i Sollentuna/Edsberg, eller köpa mig en lya på söder...

Pratade med Oskar med. Han tyckte att jag borde köpa mig en 2a istället när jag ändå funderde på att köpa. Svåra beslut att ta det här,

Kan inte riktigt skråla "Stockholm i mitt hjärta" än - men det kanske kommer?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0