När juldagsmorgon glimmar... jag vill till jobbet gå!

Så var det juldag och självklart dax att jobba, men först en uppfriskande promenad med mamma & pappa!
Ringde Linda W med - tanta fyllde ju faktiskt år. Skulle på 3D konsert med U2. Micke, Anders & Johan skulle med.
Undrar om 3D bio finns i Sthlm?
Oskar ringde med. Stackarn hade försökt komma fram 10 ggr på julafton - o vi som var i Sthlm och inte i Norrköping...
Men det är tanken som räknas! Pappa funderade faktiskt över om han skulle slå en pling eller inte.

Cyklade till jobber. Bistron fullbokad! 40 gäster och jag skulle vara helt själv. Dessutom kom all samtidigt.
Vilken tur att man jobbat på Garbo's och är van vid ett stort antal gäster! För SJÄLVKLART skulle ALLA betala SEPARAT!!!
Det kunde de ju heller inte kläcka ur sig förrän jag kom med notan till bordet. TACK.

Karaoken startade 1h senare än vanligt. Konstigt nog var det inte en enda människa som tjatade om det. De 3 som frågade om när det skulle sätta igång var alla stammisar och förstod att det skulle bli lite senare då jag var själv i bistron.
Allt flöt på. Hoppas det blir samma sak annandan'. 25 bokade. Piece of cake!

Upp i ottan.. eller nja... Kanske sover ut.
Dax o köpa en ny kamera. Måste ju dokumentera "GC - The island will never be the same after Jenny's been there 2009"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0