Grease 1997/1998

Fasen vilket gäng vi var egentligen!
Arbisteatern, Grease spelåret 97/98. Träffade Christian Iwung idag på Golden. Det var ju evigheter sedan. Måste ha varit på genrepet av Sol, Vind & Vatten...  Skitskoj! Han sjöng "You give love a bad name" med sin underbara rockpipa!
Linda är Mary Poppins, Robban kör Footloose, Kristin är i London, Kricko kör med Le Mans, Jalle är överallt, Christian har eget produktionsbolag och Men's Room , Tobbe jobbar på Lido i Paris, Tina är programledare, John kör musikaler i Wien, Johan kör musikaler runt i Sverige, Jojo har blivit mamma och jobbar numera med rekvisita, Kan ju fortsätta hur långe som helst. Det är ju helt Galet! Allt samlat i en liten ensemble i Norrköping.
Ja, så får man ju inte glömma bort sig själv. Vart är jag just nu?
I en Bistro, med fulla, falsksjungande, illaluktande, ibland otrevliga människor...

Helt enkelt där jag borde vara - På toppen av min karriär - nej jag är INTE bitter !
 



Ska ha samtal med Anna 8 jan.  Eller alla tre ska ha det.
Tydligen är det en stängd audition i januari, som jag ska få gå på mer än gärna sa hon.
Ja, ja... Det betyder ju inget.
Har ju faktiskt gjort flera otroligt bra auditions till Wallmans utan att ens bli reserv. Men skam den som ger sig.
Kanske kan det faktiskt bli så att de denna gången förstår hur bra jag är.
Men är DOM värda MIG?
Vi får ta ställning till det när jag vet.
Kanske bli så att jag drar iväg ändå, om inget händer här varför ska jag då vara kvar?

1 & 2 februari är det audition till Hairspray.
Mailade till dom, hoppas verkligen att jag får komma!!

Om, få se nu... Exakt 14 dagar är jag på Gran Canaria och släcker min kärlekstörst!
Trevligt.

Såg förresten en julklapp som jag kan önska mig:



Jag vill ha det tredje paketet från vänster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0