Dejting

Det dejtas hej vilt nu. Kanske beror det på att det nalkas mot jul och nyår, och att det är rätt så trevligt att stå där under misteln med någon man verkligen tycker om?!

På jobbet fick jag idag visitkort från en kille. Sötare med hår på huvudet än rakat. Född 75. Vet inte om jag ska ringa honom, har ju ändå ingen mistel hemma.

Han sa att han har en 6 årig dotter och att han precis skilt sig. Då är man kanske mer desperat. Ja, han raggade säkert järnet nu på nattklubben och fick garanterat napp.
Ska jag ringa honom iaf? Kolla läget. Kanske är han intressant?
Han snusade grovt. Luktade rätt så gott. Viktigt!
Söp alldeles för mycket. Dränkte han sina sorger?
Skit samma!

Imorn är det julmys. Enligt oskriva lagar om personalfester ska det supas, hånglas och xxx...
Glöggen ska tydligen vara livsfarlig - full som en kastrull är receptet - så jag ska se till att Andreas får sig ett par koppar.
De enda som inte är bjudna är diskarna. Mina vänner. De som älskar mig. Vilka ska jag då umgås med?
De snygga såklart! Vakterna, DJ's, Bartenders.

Ryktades om East & Patricia.

Vi får se.
Natten är ung & jag är små...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0