Adoption

Det är mycket med barn just nu.
Fick precis reda på att ett visst par som träffades på GC ska bli föräldrar!
Här går det fort.
Sedan berättade Anthony precis att Antonio - killen han dejtade ett tag som själv är 31 år. precis har adopterat en transa Isabelle som är 20 år.... VA?!?! Får man göra nåt sånt. Tydligen så är det lagligt i Frankrike. Vet inte hur det är med lagarna här i Sverige?

Anthony ska vara med i Mamma Mia i Oslo. Det är ju helt sjukt vad Björn & Benny betalar bra löner. Jag vill också vara med i en av deras uppsättningar.
42500 NOK /  månaden... plus övertid... det blir ju en del.
Annat det än att jobba på Golden och plocka glas!

Får väl ta tag i det här med Tyskland.
Mamma Mia går väl fortfarande någonstans i Europa. Wien? Spelar ju ingen roll vart det är, min tyska är ju helt galet bra.

Idag var en trist dag på jobbet. Inget folk idag heller i Bistron. Fy fy fy. Men han Thomas stod i baren, och inte nog med att han är väldigt fin, han är otroligt ironiskt med, som ingen fattar. Shit vad jag skrattar åt det.
Vad folk är torra och hurmorlösa.
På söndag när det är julmys ska jag hålla mig till de som faktiskt har lite humor.

Det är attraktivt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0